16 Mart 2012 Cuma

ordan burdan birikenler:)


evet tekrar tepsi.sevgili aslı hanımın bloğunda gördüğüm tepsinin aynısı prensesim için yapmaya çalıştım.sağolsun aslı hanım beni kırmayarak resmi  mail attı.buradan kendisine teşekkür ediyorum.onunki kadar güzel olmadı ama idare eder sanırım:)


evetttt buda prensesim damlam  için hazırlamış olduğum küçük bir pano.modelini sevdiye hanımın bloğundan çıkarttım.buradan sevdiye hanımada teşekkürler bu kadar güzel şeyleri bizimle paylaştığı için:)
pişttttt fıstık bakalım becerebilecekmisin:)))))))

http://sonsuzadekyanlz.blogspot.com/2012/02/benim-kitabm-artk-senin.html#comment-form geçekleştirdiği benim kitabım senin etkinliğinde http://charcoaloddity.blogspot.com/ ile eşleştik.yukarıdaki gibi bir paket hazırladım kendisi için umarım beğenir.İzmire doğru yola çıkmayı bekliyor:)


bunlarda benim şirketteki odamın camını süsleyen güzellikler.
seviyorum onları:)
herkezlere sevgiler iyi hafta sonları:))

10 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Ay sabahdan beri Kargo bekliyorum. Lila kutu geldi Ayda kutu da gelsin artık :D
Tepsi süper görünüyor annecim , aklım da şu melek de ben bu işin altından kalkacağım bak gör sen. Benim de bir hobim olmalı artık :S

elimsende dedi ki...

Merhaba...İyi bloglar :)

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

canım seninkilerde çok güzel olacak eminim diğer yaptıkların gibi
kolay gelsin

selyar dedi ki...

tepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

tepsı sızın yaptığınız mı yaptığınızıda koyarsanız gormek ısterdım bence cok marıfetlısınız ellınıze sağlık cıceklerde harıkalar ısyerınde manzaranız ıc acıcıymıs:)

yeni başlangıçlar dedi ki...

ayda teyze tepsi harika olmuş ellerine sağlık,kızının dediği gibi benimde bir hobi sahibi olmam lazım yanına gelince yandın söyleyeyim : )

sırrakalem dedi ki...

tepsi harika olmuş, bayıldım. elinize sağlık :)

biraydamasalı dedi ki...

güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.resimdeki benim yaptığım tepsi:))

ev kuşu dedi ki...

hediyeleşme etkinliğindeki yeni eşiniz benim:) mail attım; sizden de mail bekliyorum:)
iyi geceler...

BENDENÇEŞİTLEMELER dedi ki...

merhabalar hakkınızda ki yazıya bakınca ereğlide doğduğunuzu okudum oralımısınız yoksa başkabir memleketmi anlamadım ama benim de kökenim alaplı bir hemşehri bulmak beni heyecanlanırdı:)