24 Şubat 2013 Pazar

bizim haller:)

bu pazar yatak odamızın balkonunun altına kocaman bir kamyonun yanaşması ile saat 8 gibi fırladık yataktan.yan apartmana taşınan arkadaşların sayemizde fazlasıyla kulakları çınlamıştır eminim.zor geçecek bir pazar...
her pazar yaptığımız gibi cocam ve ben ekmeğimizi pişirdik.biz söke unun hazır ekmek unlarından kullanıyoruz.her seferinde ayrı bir çeşidini deniyoruz.çokta memnunuz.hele o pişerkenki evi saran kokusu muhteşem:))




ardından hızını alamayan ben aylardır boyanarak süslenmeyi bekleyen tepsimi ve ne olarak kullanacağımı bilemediğim çanağa:)) bir el attım bir zahmet.







işte sonuç bu :)



6 yorum:

Beşparasız - Ayşegül dedi ki...

Sabahın köründe taşınmamı olur yaa :) Valla bende olsam güzel bir şekilde anmıştım kendilerini :))

Ekmek harika gözüküyor ..Köy ekmeğini özlemişim görünce anladım :( Ellerine sağlık..Yakın olsaydım gelirdim :)

Başak dedi ki...

Ekmek çok güzel kabarmış. Sabah, sabah Sıcacık ve mis gibi..

Tepsi ve çanak da çok güzel olmuş. Çanak ekmek sepeti olabilir diye düşündüm. Ellerinize sağlık..

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Ekmekler çok güzel görünüyor.Bloğnuzu takibe aldım.Bana da beklerim canım.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ekmek nefuis olmus, tepsi ve canakta ellerinize saglik..Artik tasinma bitmis ortralik sakinlesmistir:))

Nilgün Komar dedi ki...

herşey güzel görünüyor

Unknown dedi ki...

ekmek pişirme işi şahaneymiş bende isteyip isteyip duruyorum dur bakalım:)