4 Temmuz 2012 Çarşamba

eczanemizde.com alışverişim:)

aylardır merak edip niyet ettiğim birşeydi.hep erteliyordum.gizemciğiminde teşfikiyle dün siparişi girdim bu gün elimde şaka gibii:))bıodermayı daha evvel bir çok yerde duymuştum.denemek istiyordum ama elimdeki ürünlerin bitmesini bekledim.şimdi sıra biodermada:)
ayrıca eczanemizde.com da sürekli duyduğum fakat alışveriş fırsatı bulamadığım bir siteydi.gönderilerinin çok düzenli olduğunu duymuş ama bu kadar çabuk gelebileciğini tahmin etmemiştim açıkçası.teşekkür ediyorum buradan kendilerine:)sadece bir konuda takıldım ; diğer blog arkadaşlarımın alışverişlerinde numuneleri ve promosyon ürünlerini oldukça fazla görmüştüm.benimkiler biraz hayal kırıklığı yarattı okadar:(sanırım ilk alışverişim olmasından...sonuç olarak gönderi konusundaki memnuniyetimi belirtmek isterim...

8 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

ilk alışveriş yaptığımda bana hiç tester gelmemişti özellikle belirtmek gerekiyormuş tester istediğini :)

gülümse dedi ki...

güle güle kullan hepsini.ürün yorumlarını da bekliyoruz o zaman:)

Damla dedi ki...

Vayy benim niye haberim yok bakiyim bu alisveristen?
Bakiyorum Gizo yu buldun beni unuttun! ;))

biraydamasalı dedi ki...

seni unutabilirmiyiz ilk göz ağrım benimmm:)))

gülşah dedi ki...

İlk defa duydum bu siteyi ve teşekkürler paylaşım için.
İyi günlerde kullanın.

Seyyah Gül dedi ki...

bende ilk defa duyuyorum bu siteyi.sizi izlemeye aldım bende beklerim

Sevil Aslan dedi ki...

biodermanın sensibio h2o temizleyicisini çok beğenerek kullanıyorum...iyi günlerde kullanın..:)

Eczanemizde com dedi ki...

Değerli Müşterilerimiz,
Son günlerde tarafımıza çokça sorulan bir konuda kafa karışıklığını gidermek adına bir kamuoyu açıklaması yapmak zorundayız.
Konumuz numune (tester,testir…) gönderimi:
Eczanemizde.com olarak sadece talep eden müşterilerimize numune gönderimi yapıyoruz. Lütfen sipariş notunuzda numune talebinizi (hangi marka, hangi cilt tipi... ) gibi özellikleri le belirtiniz. Talep yaparken lütfen çok dar çerçeve de talepte bulunmayınız. Xx ürününün numunesi istiyorum yerine, y markasının kuru ciltler için ürünlerini istiyorum. Veya kuru ciltliyim numunelerinizden talep ediyorum….)
Neden sadece talep eden müşterilerimize numune gönderiyoruz.

Öncelikle firmalar düzenli olarak ve her ürünün numunesini tarafımıza düzenli olarak göndermiyor.
İkinci olarak da her gün binlerce kargoya numuneleri bir düzen dahilinde tam da sizin istediğiniz şekilde eklememiz mümkün değil. (bir dönem bu şekilde yaptığımız gönderilerden sonra- bu kremde ne, bu ne işe yarıyor, ama benim cildim kuru.... türünden çok fazla şikayet telefonu aldık. Takdir edersiniz ki paketleme biriminde çalışan arkadaşlarımızın her ürünümüz hakkında bilgi sahibi olup her müşteriye uygun numuneyi göndermesi mümkün olmamaktadır.) Bu sebeple aldığınız denemek istediğiniz ürünlerin numunesi lütfen talep ediniz.
Bununla beraber sadece numune taleplerini ne yazık ki karşılamamız mümkün değil. Çünkü eczanemizde.com olarak bu ürünlerin üreticisi veya distrübütörü değiliz. Sadece siparişlerinizin yanında numune gönderimi yapabilmekteyiz.
Yine yukarıda belirttiğimiz sebeplerden dolayı numune talebinizi birebir karşılayacağımız ile ilgili bir taahhüt altına girmiş bulunmamaktayız. Numune gönderimi sadece stoklar dahilinde yapılmaktadır.
Saygılarımızla
Eczanemizde.com
444 3 110