8 Aralık 2011 Perşembe

BU ŞEHRE AŞIĞIM...

İlk kez kime söylemiştim hatırlamıyorum
Ben bu şehre aşığım diye
Şehre mi âşıktım içindekilere mi
İlk aşkım bu yüzden mi bırakmıştı beni
Ben mi bırakmıştım bu şehri
Belki de kıskançlığı buradan geliyordu
Şimdi bir kez daha ayrılıyorum bu şehirden
İlk kez gibi ama son kez mi bilemeden

İskeleye bağlanan bir vapur gibi özlüyorum
Vakti geldiğinde yeniden ayrılacağımı bilerek
Yine ayrılacak olsam da dönebileceğimi umarak
Bir kez daha geldi vakti çözmenin bağları
Yükselir mi bir nebze olsun boğazın suları
Göz yaşları ile bulutların döktüğü
Şimdi bir kez daha ayrılıyorum bu şehirden
İlk kez gibi ama son kez mi bilemeden

Daha önceleri de gitmiştim bu şehirden
Şehir benden, ben bu şehirden
Her seferinde daha bir âşık dönerek
En çok hangisini sevmiştim
Bu şehri mi içindekileri mi
Dönüşü belirsiz bir gidiş bu seferki
Şimdi bir kez daha ayrılıyorum bu şehirden
İlk kez gibi ama son kez mi bilemeden ...

3 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Ben bu şehre aşıgım, içindekilerle birlikte..

Çok sevindim blogunuzu bulmama, güzel çok güzel..

biraydamasalı dedi ki...

aslıcımmm gerçektenmi...çok sevindim beni bulmana sevgiler AYDA

BÜTÜ dedi ki...

ne güzel yazılar bunlar böyle :)
http://butunundunyasi.blogspot.com/