19 Kasım 2011 Cumartesi

MUTLULUK İNSANIN İÇİNDE


 
Birgün melekler mutluluğu saklamaya karar vermişler....
''Saklayalım, zor bulsunlar. Zor buldukları için belki kıymetini bilirler'' diyerek başlamışlar tartışmaya. Sorun büyükmüş. Mutluluğu saklamak kolay değilmiş çünkü. Kimisi '' Everest'in tepesine saklayalım '' demiş, kimisi '' Atlas Okyanusu'nun dibine'' demiş. Tac Mahal'in kubbesi, Mekke sokakları, İtalyan sofrası, bir hastanenin yeni doğan odası, dondurma külahı, şarap şişesi, sigara paketi, lale bahçesi...
Pek çok yer düşünmüşler ama hiçbiri yeterince zor gelmemiş...
Derken meleklerden biri '' İÇLERİNE SAKLAYALIM '' demiş. ''
: Kimsenin aklına gelmez içine bakmak''
İşte o gün bugündür mutluluk insanın kendi içinde saklıymış...!
alıntıdır:)))

2 yorum:

eli dedi ki...

güzel bir yazi. paylastigin icin sagol. bloguma ugramissin, yorumuna sevindim. yine buyur gel. elimden gelen birseyler yapmaya calisiyorum. yeni ipler renkler siparis etmistim. koli bugün geldi. yeni projelerle cikabilirim heran karsiniza :)

sevgiler eli

biraydamasalı dedi ki...

sevgili eli teşekkür ederim çok naziksiniz.eminimki yeni prejelerinde harikalar yaratacaksınız.blogunuzu izlemeye aldım.sizi severek takip ediyorum:))sevgiler AYDA