6 Aralık 2011 Salı

BİR PAKETTE BİZDEN










Bu yılbaşı sevdiklerimiz için hediye paketleri hazırlarken, lösemili çocuklarımıza bir tebessüm daha hediye edelim mi ? Ne dersiniz ?


Onlar bir tek kalemle,bir kitapla,bir çift çorap ya da çamaşırla bile öyle mutlu oluyorlar ki.
Aslında hediyemizin sevgimiz,duamız,yumuşacık şevkatimiz olduğunu biliyorlar çünkü.

Onları hiç unutmadık aslında.
Nasıl unuturuz?
Onlar bizim lösemili çocuklarımız.

Eğer siz de çocuklarımız için bir yeni yıl hediyesi düşünürseniz, gönderilerinizi
 Lösev'in adresine yollayabilirsiniz.

Son tarih 20 Aralık olsun mu?

Lösev
Reşit Galip Cad.İlk Adım Sokak No 14
06700 GOP/Ankara

2 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

ilgin için çok teşekkür ediyorum.. istanbula yolun düştüğünde bekliyorum.. selamlar..

Nilgün Komar dedi ki...

ilgin için çok teşekkür ediyorum.. istanbula yolun düştüğünde bekliyorum.. selamlar..