19 Mart 2012 Pazartesi

İşte Atatürk...



Değerli Arkadaşlar,
Daha önce yapılmamış büyüklükte bir Atatürk Portalı kuruluyor ve bu portalın daha geniş kitlelere ulaşması konusunda yardımınız gerekiyor.
Site; tamamen gönüllüler tarafından yıllar süren arşiv araştırmaları sonucunda hazırlanmış olup, kesinlikle ticari reklama yer vermemektedir. Tamamlandığında; 2500 kronolojik fotoğraf, 50 Video, 1500 pul, anı ve anekdot ve akademik yazı içerecek biçimde yapılanmaktadır.
Halen fotoğraf ve bilgi yükleme işlemi devam eden sitenin arama motorlarında önlere çıkması için daha çoktıklanması gerekiyor. Geniş kitlelere duyurma konusunda yardımcı olmak isterseniz; aşağıdaki linki tıklayarak ve bu e-postayı tanıklarınıza yönlendirerek destek verebilirsiniz...
http://www.isteataturk.com/




sevgili asortik kendisine gelen biri maili bizlerle paylaşmış.çokta iyi yapmış.bende büyük bir memnuniyetle ve bir Atatürk çocuğu olarak görevimi yerine getirip sizlerle paylaşmak istedim.Nekadar çok paylaşılırsa okadar çok duyulur ve zihinlere kazınır kanaatindeyim.haydi arkadaşlar hepimiz görev başına.herkese sevgiler...

9 yorum:

aysema dedi ki...

Duyuru için teşekkürler. Gereğini yapacağım...

altıüstüevkadını dedi ki...

Site çok kapsamlı görünüyor
Seve seve paylaşacağım

Size attığım maili aldınız mı
bana sanki geri dönmüş gibi bir bildirim geldi.Virüs uyarısı gibi de bir uyarı vardı haliyle açmadım
Mailim.asyaninsesi@gmail.com
Bildirirseniz memnun olurum
Selamlar

AsOrTiK dedi ki...

çok duyarlısın, çok mutlu oldum. teşekkürler. sevgiler

neslice tarifler dedi ki...

Milyon kere tıklamak gerekirse milyon kere tıklarım. Duyuruyu da arkadaşlarıma seve seve yapacağım. Sevgilerimle..

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Ben de herkes ile paylaşıyorum şimdi. Bol bol tıklayalım :)

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler,favori sayfalarıma ekledim.Duyarlı insanlar görmek ve tanışmak çok güzel:)

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

duyuru için teşekkürler,
elimizden geleni yapalım,
hayırlı akşamlar,sevgiler:)

*mehtap dedi ki...

facebook da da paylaştım.Teşekkürler haberdar ettiğiniz için.

Adsız dedi ki...

Tıkladım, çevreme ileteceğim, ve blogunuzu da izlemeye alacağım.
Sevgiler dilerim.,
Sizi de bloguma beklerim..
http://ilknur--akpinar.blogspot.com/